SeLam Aleyküm güzel anneler 🌺♥️
Buraya yazdim umut olsun 💯❤️
Bebeğim 13 aylık ve hamileyim bebeğimi sütten kesmek istiyordum ama bebeğim emerek veya sallanarak uyuyordu önceki postlarımda da vardır muhakkak şuan hatırlayamadım 😁 cokk zor uykuya dalan bir bebekti çıldırıyordum uyutmak için 😁
Ve karar verdim güçlü olmam gerekiyordu ne yapayım dedim ve annemlerde bir ay zaman geçirip bu süreci onların desteğiyle halletmek istedim zaten hamile olduğumdan beri azaltmistim sütü ve o beklenen An geldi
Ben cumartesi günü sabah bebeğim uyandı emzirdim saatlerce emiyordu bazen artık göğsüm ağrıyordu özellikle geceleri neyse emzirdim ve o gün hiç emzirmedim bir daha oda hiç istemedi neyse gün içinde uyku vakti geldi ve olabildiğince yorgun olmasını sağladım hamağı anne yani hiç birşey yok yanımda uykuya dayanamayacak hale gelince pat pat yaparak uyuttum biraz zor oldu ama başardım ve gece uykusu yine aynı şekilde uyuttum 2 saat sonra delice bir ağlamaya kalktı su verdim içmek istemedi baya ağladı dayanamadım emzirdim uyudu ve gece uyanır gibi olduğu gibi pispis patpat yaptım ilk gün yorucu ve zordu ama başarabileceğime inandırmıştım kendimi o günden sonra geceleri uyandığında su verip patpat yaptım ve bugün patpat yapmadan kendisi uykuya daldı uyku saatinde yatağa uzatıp pispis açıp uyutuyorum ve başardım cokk mutluyum 🥳🥳 asla yapamayacağım zannediyordum gerçekten oluyormuş anlatabilmişimdir insallah darısı sizlere ❤️💯🧿🙏