irem25 22 aylık yeni olduk bizde lokal anesteziyle oldu sünnetten önce burnundan şırıngayla mayışsın diye bı ılaç sıktı burnuna hafif sersemleşsinki hatırlmasınn diye dedi sonra içeriye aldı bölgesel uyuşturdu 20 dakıka sürdü işlem eve geldik kötüydü sonrası yani cok daha küçükken yaptırmak avantaj bence cok zordu hıc susmadan ağladı üç gün boyunca dürdüncü gün daha iyiydi bugunle 7 gün oldu gayet iyi ama size önerim sünnetin ilk günü değil ikinci günü Küvete dalin şampuanlı su doldurun içine oturtun yarım saat oyalayın çok çok yararı oldu Havaların sıcak soguk olmasıyla alakası yok bence gecen doktorda aynısını söyledi çünkü bilginiz olsun 🙏