Selam kızlar. 3bucuk ay önce doğum yaptım. İki aydır aktif emziriyorum. Geçen ay regl oldum sandım bir gün çok az geldi bitti, bu ay gene kesin oldum dedim yine 1 gün az bisey geldi bitti. Kafama çok takıldı acaba normal bir durum mu yoksa doktorum ile görüşmem gereken bir durum var mı?