Defneeminannesi Kızlar doğumdan sonra ödeme alan var mı biz bir ay aldık ama bahsedilen tutar değildi her ay mı ödüyorlar yoksa tek sefer mi aldınız ödemeyi
seyma3453 Defneeminannesi bende onu beklıyorum 19 temmuDa doğum yaptım ama bana daha hiç para falan yatmadı. Siz ne zaman doğum yaptınız. Ve ne kadar sürede yattı
Senay- Defneeminannesi ben de 29 mayısda doğum yaptım. Toplam 3 aşamalı olarak yattı. 170 i arayarak öğrenebilirsin
Woman35 Defneeminannesi parça parça yatmıştı para doğumdan sonra da raporla birlikte bildirmeniz lazım diye hatırlıyorum
uynakbalina Defneeminannesi parça parça yatacak geçen de biri post açmıştı 11 küsür 5 küsür bi 11 daha yatmış toplamda 25 bin falan
Defneeminannesi seyma3453 doğum yaptığım gün yattı benim ödemem raporu gönderdiniz mi acaba biz doğumda da rapor gönderdik
Usnac1995 uynakbalina brüt ücretiniz neydi peki. Benim net 7.500 dü çıkarken. 17.000 yatmıştı toplamda sanırım
Defneeminannesi Hımm çok teşekkür ederim bi ay oldu üstünden yatalı daha yatmadı herhalde bugün yarın yatar diye düşünüyorum
Mrssozen İş yeriniz rapor bitiminde bildirip toplu da para alabilirsiniz ya da ay ay bildirip aylık da alabilirsiniz.
AryaAsya17 Merhaba ben 17 temmuz da doğum yaptım bı hafta sonrasında 4.700 yattı Ağustosun 10 da 4.500 yattı başka yatmadı nornalde ,3 parça halinde yatiyo ilk kızımda öyle almisdim
AryaAsya17 seyma3453 bildirim yaptırdınız mi ben kurumsal özel bı firmada calsiyorum belki sizin toplu yaticakdir
Mvzroglu Defneeminannesi 3 temmuzda doğum yaptım ilk ödeme yattı 11 bin küsür bir ay geçmişti üstünden doğumdan sonra bildiğim kadarıyla 3 taksit olarak yatacak yani iş yeriniz her ay bildirim yaparsa sizinde taksitle olacak muhtemelen
Defneeminannesi Mvzroglu her ay bildirim yapmak gerekiyor muydu iş yeri kendi iş yerimiz ama bilgim yok bu konuyla alakalı öyleyse eğer muhasebecimize talimat vereyim
Mvzroglu Defneeminannesi evet işverenin her ay bildirimi şart diye biliyorum ya da tek seferde rapor bitiminde bildirim yaparsa toplu alırsınız