uynakbalina 40lı paketlerden dene istersen gerçekten memnun kalırsın. Ben bundan önce goon kullandım çok kötü çıktı koku yaptı dışarıya sızdırdı ama baby me ye geçtikten sonra başka markaya ihtiyaç duymadım pişik de yapmadı . Sadece çok az sert gibi bazı bezlere göre ama benim minnoşun bir yerinde kötü bir iz bırakmadı yani yeterince yumuşak bence . Belki sana sert bile gelmeyebilir. Ben çok marka deneyimleyemediğim için öyle düşündüm