Selcanmusa canım geçmiş olsun, benimde bebeğim 2aylıkken açık kalp ameliyatı oldu, şimdi 4aylık. Sen bence direk ameliyat olduğun doktoruna git. Bizde epey koruduk ve eğer grip olursa hmen gelin demişlerdi. Dikkat isteyen bşr durum bence oyalanma kontrol doktoruna git. Enfeksiyon riski oluyor çünkğ sırf bu riskten biz 2ay misafr vs kbul etmedik dışarı çıkmadık dışardan insan ile temas etmemiştik.bunlara dikkat etmeni tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun