Merhaba güzel anneler sağ göğsümde mastitten dolayı apse oluştu ve iki gün önce apse boşaltma operasyonu geçirdim bugün pansuman olurken kesilen yerin derinliği ve genişliği beni şoke etti daha önce böyle bir operasyon geçiren var mı bu ne kadar sürede geçecek bilgisi olan lütfen yazsın