Yenidoğan için oda ısınız nedir? Benim 23-24 oluyor. Klima var. Çocuk doktorumuz 23-24 dedi ama dün başka bir doktora gittim o da yenidoğan için 27 olsun dedi. Sizin için 23-24 ideal olabilir ama bebek üşür dedi. Şu an daha bebeğim 10 günlük ve tam doktora karar veremedim. Bu yüzden hangisinin dediğini dinlemeliyim kararsız kaldım. Sizlerin oda ısısı nasıl?