Mammy Momyfat93 ben hiç ilaç kullanamadım doğum öncesi dişim kırıldı doğumdan sonra çok ağrı çektim ağlıyordum ağzıma su alıp tutuyordum devamlı ağzımda karanfil koydum o dişin üstüne uyuşuyor öyle dene istersen
Nebicimanne Momyfat93 emzirirken hamileyken birer yirmilik cikardim ilac kullanmadim zeytinin cekirdegini cikarip icini koydum uysturuyo bi nebze hafifletiyo deneyin isterseniz basa cikamazsaniz doktora gidin mutlaka onlar en dogrusunu soyler