Htcypc Yarın verem aşısı olacak bebeğim 2 aylık gelmeden önce banyo yaptirmami 3 gün yaptiramayacagimi söyledi. Aşı sonrası bebek çok mu huzursuz oluyor hemen sonrasında uola çıkmayı düşünüyordum tecrübeli anneler yazabilirmi
TwinsAndBeren Htcypc merhaba benim bebeğim bütün gün uyumuştu sersem gibiydi uyanıkken huzursuzdu ama ateş vs olmadı
Summerwine95 Htcypc bız de huzursuzluk yapmadı aksine böyle mayismisti geldiği gibi uyumuştu ki benim bebeğim o aylarda gaz sancısından uyuyamayan bir bebekti
Melovealp Verem aşısı bizde huzursuzluk ve hafif ateş yapmıştı ama bir gece sürdü aşırı etkilemiyor ama çocuktan çocuğada değişir biraz ağır bir aşı.
Htcypc Melovealp evet normalde 3 aşıyı ayni anda vuracakti ama bunu tek olarak yarın vuralim dediler tedirgin oldum açıkçası
Hiilyuss Htcypc diğer iki aşıyı bir olmustu onda ates oldu çok ağladı. Veremi tek vuruldu hiçbisi olmadı