24032023 bir kaç ay dökülme olması normal. Yapılacak iki önemli şey var. Birincisi iyi beslenmek, kan değerlerine dikkat etmek. İkincisi ay takvimine göre kesim yapmak. Ben dokuz senedir kozmikbakım tarihlerine göre kesiyorum saçlarımı, ne dökülme ne kepek hiç bir sorunum kalmadı o zamandan beri.