Catmomm ben kiradayım ama kiracımda var şimdi sadece ev sahiplerini suçlamayın oda mecbur yapıyor belki kredi ödüyor yada ev geçindiren insanlar var o kira ile. Mesala benim aldım kira verdiğime yetmiyor. Bide kredi ödüyoruz evin. Siz suçladınız diye demedim bu arada genel de ev sahipleri suçlanıyor bu tarz postlarda fikrimi yazmak istedim suan durum çok kötü