Kızlar merhaba normal dogum yaptım 42 gün gecti ancak vucudum acayiip hassas yani kaşımı alırken bile canım yanıyor öyle söyleyeyim daha önce lazerliydim ancak gebelikte hormonlardan dolayı tüylerim tekrar çıktı agda yaptırmam lazım artık ama gidemiyorum acıdan dolayı bu hassasiyet ne zaman gecer acaba sizde yasadınız mı? Tüylerinizi nasıl alıyorsunuz ?