Merhaba bebeğim 1,5 yaşında. Pütürlü seyleri yeni yeni yiyor, ki hala biraz eziyorum anında tükürüyor. Ama bu sadece yemekte böyle. Kurabiye kraker vb şeyleri versem löp löp götürüyor.Çok yoruldum gerçekten. Bebeği yemek yemeyip büyüdükçe düzelen var mı çok merak ediyorum.