Bebeğim küçücükken de hep ayından önce giderdi kilosu boyu 1yas kontrolünde de öyleydi şu son 1.2 aydır aşırı zor yemek yediriyorum bu yüzden oğluma çok bağırdığım ağlattıyim da oldu çünkü o yemek yemeyince aşırı üzülüyorum ne uzatsam ağzını kapatıyor çeviriyor meyveyi yiyor sağlıksız bişey ver onu da yiyor ama yemeğe gelince konu yok gün boyu bişey yesin diye çabaliyorum yok yani artık bugün doktora gittim kilosunu merak ediyodum 17 aylık bugün tam 12 kilo çıktı 1 yaşında bile daha fazlaydı doktor ayına göre normal dedi ama yemiyor yani daha da düşecek bu kilo napmam lazım nasıl yedirebilirim fikirlerinizi yazar mısınız bı ara suyla oynamayı çok seviyordu çeşme başında yemek yediriyordum yeter ki yesin diye şimdi orda da yemiyor