Ay kızlar bebeğim 2,5 aylık bugün bezini çıkardım artık.Ara ara onu tuvalete götürüyorum şimdiye kadar sadece bir kere tuvalette yaptı çişini onun haricinde hep altına yaptı ve yaptıktan sonra gelip bana söylüyor onunla konuşuyorum tamam diyor ama yine altına yapıyor yani evet ilk günümüz bunlar çok normal ama bu süreçte özellikle şunları yapmalısın dediğiniz tavsiyeleriniz var mı?
Teşekkürler ❤️