saribez Hayatiseyretmeyegelmisim bacım satmak için zaten kargoya gideceksin falan üşenme kalk değiştir 🫶🏻
1mucize Hayatiseyretmeyegelmisim elbise çok güzel. Bana düğmeli felan lazım bebek emziriyorum. Post yukarı çıksın 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
12345678fatma Hayatiseyretmeyegelmisim perdelerimiz aynı canim 😀😀😀😀😍😍elbisede cok guzlmis begendim ama bedeni olmuyor aslında 38 oluyor ama omuzlardan dar oluyor oyuzdej hep 40 beden alirim tam oturyor biraz bol kalıyor daha iyi cok yapişmasini sevmiyorum
Hayatiseyretmeyegelmisim Bu elbiseyi bugün aldım bedeni olmadı mağazada 1 vesayit otobüsle valla tekrar gitmeye üşendim beğenen varsa satabilirim
Hayatiseyretmeyegelmisim Ben bugün 350₺ ye aldım bunu etiketi üstünde zaten görüyorsunuz valla en son 300₺ e size vereyim yeterki o yolu tekrar gitmeyeyim 50 lirayı çıkarttım gözden 🙈
Hayatiseyretmeyegelmisim Çocukla o yolu tekrar gidemem valla elbise bakinan vardır belki aramızda beğenir almak ister 🙈
Hayatiseyretmeyegelmisim Düğününüz nikahınız kinaniz falan yokmu kızlar 😂 tatil bölgelerinde tril tril giyin giyin çıkın 😂😂
Hayatiseyretmeyegelmisim saribez kargo yakın kız otobüsle gitmiyom 😂🙈 Allah’ım alan olsun da kargoya gideyim gözün yemiyor o yolu çok yoruldum bugün 😂
Hayatiseyretmeyegelmisim 1mucize tühh 😂 düğmeli olsaymis kız gerçekten çok güzel çok severek aldım eve geldim denedim bir beden büyük almaliymisim 🥲
Hayatiseyretmeyegelmisim Kamergul 38 beden canım fiyatını yukarıda belirttim 350 ye aldım ama sırf o yolu tekrar gitmemek için 300 den veriyorum 50 lirayı gözden çıkardım 🤗