Miran1306 bende lise mezunuyum kpss çalışıyorum öğ ra öğretim falan diye ayrım yapılmıyor 5 sene falan oldu liseden mezun olalı benim hocam youtube kanalı tarih ve coğrafya öğretmenleri mükemmel anlatıyor soru konu dağılımlarını bulup dinliyorum türkçe de rüştü hoca çok güzel anlatıyor matematik ve vatandaşlık da da yine aynı benim hocam öğretmenlerini dinliyorum şu anlık elimde kaynak yok türkçe ve tarihi not alarak dinliyorum bu ayın 15 inde kaynak kitapları akıp devam edeceğim alım çok çok az diyorlar ama ne kaybederim evden çalışıp sınava girmekle olmuyorsa tekrar olmuyorsa tekrar aynı zamanda üniversite sınavına girip açıktan devam etmenizi isterim çevremden bir çok kişi onlisansdan atandı kpss ile atama olmazsa açıktan iki yıllık bölüm okuyup tekrar giricem sınava 😊