Ayse7117 Kızlar merhaba bugün 2ay sonu aşılarımızı olduk ateşlenme yapıyor mu bi bilgisi olan var mı kayınvalidem şimdiden fitil koyalım(paranox) agrısını kessin dedi
Hiilyuss Ayse7117 37 olmustu benim bebemin ateşi. Çok ağladı canı acıyor diye bir çay kasıgı parol vermistim aksam üzeri birdaha da bisiy vermedim öyle geçti. Belirti olmadan niye ilaç vericeksiniz çocuğa her bebişe ateş yapmıyoe
Cennetinsusu Ayse7117 Hiçbirşey vermeyin. Bebeğin vucudunun savaşması lazım. Savaşmadan hemen ağrı kesiciyi verirseniz aşının anlamı olmaz. Hem ateşi olmazsa boşuna bebeğe ilaç vermiş olacaksınız. Bizde ateş yapmadı ama 2 gün boyunca sürekli uyudu.
Atlasdunyam Ayse7117 salı günü olduk fakat ates değil ama huzursuzluk ve keyfi yoktu maksimum ateşi 37.3 tü ateşi
Ayse7117 zeynebinannesii28 tam agrı başlayınca da verme çok ateşlenecek dedi ihtimali var mı yok mu bilmiyorum da bişey demedim o yüzden
Hiilyuss Ayse7117 biz verem aşısını ayrı olduk diğer iksiini aynı anda olduk. Veremde ne ateş ne huzursuzluk hiçbisi olmadı
Ayse7117 zeynebinannesii28 söyledi tabi verem aşısının vurulduğu yerde döküntü kabuk bağlama vs.oluşuyor duş yaptırmayın dedi olası yaraları normal karşılamamı olabilecegini kolunu fazla oynatmamamızı gibi gibi ateş yapar demedi Zaten aşıdan sonra full uyuyor uyku yaptı bizde sadece gaz sancısına uyandı emzirdim gazını aldım uyudu tekrar