esmerella3435 bebek göğsü tam kavrayamadigi için acıyor canim. Kahverengi bölümün tamamını ver. Acısa da vermeye çalış. O emdikce uyusacak acimiyor sonra. Ama her emzirmenin başında acır iyileşene kadar. Lansinoh her emdikten sonra sür. Acij bırak hava alsın göğsün. Biz 37 günlüğüz Bi 15 gün olmuştur acıması geceli. Çünkü yeni yeni düzgün verebiliyorum ağzına tam kahverengi kismi