asliakgul Çocuğum 9 Kasım 2017 doğumlu. Bizimle ayni yaşlarda olanlar 1. Sınıfa yazdirdiniz mi. Çok kararsızım gidip yazdırdım ama emin değilim çok korkuyorum bu konuda. Eşimin israri ve baskısı yüzünden yazdırdım bu arada
Peliina asliakgul 2018 doğumlular anaokulu, 2017 doğumlular zaten ilkokul yaşında değiller mi? Neden zorla yazdırdınız? Zaten yazılması gereken yaşta. 66 ay - 72 ay arası yazılıyor diye biliyorum.
cocomelon33 asliakgul şuan 1.sınıfa kaydı zorunlu fakat 69,70,71 aylıklar veli dilekçesi ile anaokuluna gidebilir.Çocuğun fiziksel ve zihinsel gelişimi ne durumda
Prensesannesi32 asliakgul bence 1 yıl daha bekleyin inanın 2 , 3 ay bile çocuklar arasında çok fark ediyor dilekçe verip 1 yıl daha erteleyebilirsiniz 72 aylik olursa o zaman mecbur tutuluyor zaten
3goktgmom asliakgul 11 Aralık 2017 doğumlu durumuna bakınca yazdirasim gelmiyor çünkü 1 yaş daha beklemeli şuan bebek gbi bazen davranışları beni çok zorluyor kreş ödevlerini bile yapmak istemiyor almıyor sorumluluk 1. Sınıfta nasıl yaparm ne olur korkuyrm
ikizannesi2 3goktgmom geçen yıl 1. sınıf öğretmeniydim ve çok haklısınız şahsi fikrim bu sene anaokuluna gönderin
ikizannesi2 asliakgul 1. sınıf okuttum geçen yıl sınıf öğretmeniyim isteğe bağlı dönemdesiniz şahsi görüşüm ne kadar geç giderlerse o kadar iyi oluyor bu sene anaokuluna gönderin yoksa küçük yaşta oldukları çok belli oluyor küçük kas gelişmemiş oluyor arkadaşlarından geri kalıyor bu da çocuğu olumsuz etkiliyor
annediyebiri ikizannesi2 merhaba kızım 69 aylık diyanetin 4 6 yaş kursuna göndermeyi düşünüyordum ancak müdür yardımcısı seneye okula başlayacak anaokulu eğitimi aldırsanız iyi olur dedi siz sınıf öğretmeni olarak ne tavsiye edersiniz
ikizannesi2 annediyebiri Ben diyanetin kreşşlerini çook beğeniyorum inşallah amacından sapmaz ancak gerçekten okul öncesi Kuran eğitimi alan öğrenciler sürekli sağdan yazmaya çalışıyorlar yada defterin en arkasını açıp yazıyorlar bunu kırmak çoo zor oluyor sanki normal anaokulu daha iyi olur 😕
ikizannesi2 annediyebiri diyanetin kreşinde yazdırmıyorlar zaten elif ba cüz falan en arkadan başlıyor ve sağdan başlıyor ya onu demek istedim