queen_mom Biz ayrılık kaygısı yaşadık ve 11 aylık hala yaşıyoruz. Tam diyorum düzene girdi, tekrar bozuluyor. 2 uykuya düştük 1 buçuk 2 saat hatta bazen daha fazla uyurdu. Şimdi yine bozuldu. Az önce uyandı, tekrar uyuttum, uyandı tekrar uyuttum. Yine uyanmaya çalışıyor😅 Uykuda gülüyor, ağlıyor tekrar dalıyor. Yani tam olarak dedikleri gibi 2 yaşından sonra oturacak sanırım 😬