Elifturcan 5 aylik olacağız şu içerken gayet iyi ama emerken sürekli boğazında kalıyor ve oksuruyor emzirme yöntemim mi hatalı ki
Beautiful-73 Elifturcan sakın yazdıkları gibi makas yapmayın mastit olur memenizde. C şeklinde tutun. Bilmiyorsanız internetten bakın lütfen salak saçma yorumlara bakmayın sütünüz de azalır makas gibi tutarsanız
Ozgenizz Elifturcan bende aynı durumdaydım yatarak yada dik pozisyonda emzirin ya da önden sütünüzü sağın öyle emzirin sonra sağdığımı sütü içirin