Yagmurrrtt Resim qsagida bi bakarmisiniz doktora da götürdüm popolin yazdı ama aynası olmadi evde kendim troysd ve hametan sürdüm geçmedi geciyo gibi oluyo belli bi süre sonra yeniden çıkıyor birde hep aynı kol altı oluyor ne yapsam bilemedim
Bugleminannesi28 Yagmurrrtt kantoron yağı veya pudra iyi gelir pudrayı onermiyorlar ama bn her banyodan sonra kullanırım evimizde sıcak ona rağmen bu yaz ne isilik oldu ne birşey iyice kurulayın pudra kullanin
Yagmurrrtt Hiilyuss sagolun tüm aklıma gelen pisik kremlerini kullanıyorum popolin verdi doktor onu sürüyorum bakalim bi de pudralamayi deneyecegim
Nehirmombulut Terledigi için pişik olmuş ter bezleri daha tam çalışmadığı için Duştan sonra iyi kurutun ve pudra kullanmayı deneyin onermiyolar ama yinede deneyin benim kızımın öyle geçmişti
Yagmurrrtt HilalBM02 koltuk altını surekli kremlemeye çalışıyorum bizimkide inatlasiyor birakmiyo zorlaa sürüyorum 😅