Ecemsultan Kubracigimm 😀😀 gündüz iyi benimki ama gece uykuya damakta çok zorlanıyor. Gece uykusuna 10 gibi geçirmek istiyorum ama uzun sürüyor ağlıyor falan
Goksu_argum poyrazefendii sallamadan şahsen benim bebis uyumaz benimkide memede uyuyo ama yerine koyduğum an uyaniyo başlarda emzirip bırakıyordum sallamaya gerek kalmiyodu ama sonrasında öyle olmuyo çok aşiri derece uykusu olması gerekiyo anca sağlamadan uyutman için
Ecemsultan Kubracigimm aynen acaba bir yolu varmı gündüz sürekli uyudukları için mi öyle oluyor acaba o saatte uykuları mı kaçıyor acaba
Ygmrry Ecemsultan bebeğin daha çok küçük kesinlikle onunla hep ten temasın olsun emzir ya da emzirme farketmez.sürekli onunla konuş ne kadar pozitif olursan o kadar sakin olur bebişin
Ygmrry Ecemsultan çevrendekilerin fikirlerini alsan da kesinlikle yapmak zorunda değilsin bebeğini en iyi sen tanıcaksın kimse kırılmasın üzülmesin diye de kendini hiç strese sokma.Belki gazlı,huysuz,atak günleri olur senin için yorucu olur belki ama yine de her anın tadını çıkar.Mama vermen gerekirse kendini hiç üzme bu seni yetersiz bir anne yapmaz ama önceliğin tabiki emzirmek olsun
Ecemsultan Ygmrry şimdilik bence yeterli ama ilerde ne olur bilmem tabiki doymadığını hissedersem vereceğim mama. Ama bence emdikçe çoğalır sizin kide öyle oldumu
Gmzkyr Ecemsultan bence iyi bir gözlemci olun bebişde olsalar herşeyi rutin şekilde yapıyorlar . Uyumayacağı zamanda uyutmak için çabalamak gibi şeylere girmemiş olursunuz . Gece gündüz ayrımları olmuyor ama oğlum her gece aynı saatte uyurdu . (2-2:30) onu geriye çekmeye çalışmıştım 23:30 a kadar çektim sonra yaz diye bu saat cazip geldi ama şimdi 15 dakka bile geriye kaymıyor çünkü buna alıştı beşki erken davransaydım daha kolay olabilirdi. Memede uyuyor önermiyorum sadece sizde uyuyor ve yanınızda destek olanda olsa dinlenemiyorsunuz ama değiştirebilir miydim ? Hayır . Bunu o seçti , sallamadan durabiliyorsunuz ama emme beslenmede demek olduğu için mecbur emziriyorsunuz ve oda uyuyor . Zaten emmeye çok düşkündü gün boyu emziriyordum neredeyse. Bakalım sizinki ne seçicek , bol bol koklayın . Sağlıkla büyüsün.
Ecemsultan Gmzkyr 8 günlük olduğu için hep uyuyor sürekli uyuyor hatta ama akşam yani 9 ve 12 arası hiç durmuyor hep mızmızlanıuor gece uykusuna geçerken zorlanıyor. Şuan yaptığı tek şey yemek içmek uyumak çiş yapmak 😀 ağlamak bide
Kubracigimm Ecemsultan valla bilemiyorum ki dördüncü ay itibariyle düzene girmeye başlar diye okumuştum. İnşallah 😅 Dün altı buçukta uyudu ya bugün de daha kıvranıyor uyumadı mesela. Anlayamadım bende 🤦🏻♀️
humommy Ecemsultan göğüs bakımına ve doğru emzirmeye dikkat et bu çok önemli çünkü yara olduktan sonra iş işten geçmiş oluyor bunun yüzünden lohusalığım berbat geçti ve bebeğimle bağ kurmakta çok zorluk çektim acılar içinde emzirmek gerçekten çok yorucu bir süreç o yüzden çok çok özen göster bu konuya derim
niHanzade Ecemsultan tek bir uyku yöntemine alıştırmayın yoksa illa beşiği arıyor, illa sessiz ortam arıyor yada ne bileyim illa özel ilgi istiyor yani uyuturken bence alternatif edinin benim kızım 1 yaşında ve uyku beni çok zorluyor
Deletedmom_79 Ecemsultan bebeğini sürekli kucakla. Herkes sana “alıştırma” diyecek. Bırak alışsın 9 ay içinde can bulmuş, şimdi ayırmayı düşünemezsin🤍
Aynenkanka Ecemsultan tentene temas edin yatır göğsüne mışıl mışıl uyusun, saatli emzirme gak meme guk meme, pişik yoksa pişik kremi sürme, her banyoda şampuan kullanma haftada 1 şampuan, ve en önemlisi kimseye kulak asma 🤗 sağlıcakla büyüsün minik kuzu