Pnr-44 Kızlar bebeğim 7buçuk aylık taneli gıda yiyemiyor bugün pirinç çorbasi yaptım yutamadı şehriye çorbasonı yiyebiliyor ama bu durum normal Mi siz ne zaman geçtiniz taneli gıdalara
beyzzsenturkk_ Pnr-44 7 ay 15 günlük pilav patates kızartması kurabiye tarzı ağzında eriyebilecek damagıyla edebileceği her şeyi yiyor salatalık vs alışık olmadıgı icin zorlanıyordur siz verin onlar bir sekilde yutarlar korkmayın yutamayınca arıyorlar zaten
livanurvealpinannesi61 Pnr-44 7 aylıkken omlet pankek zeytin patates tostu yoğurt çorbası şehriye çorbası pırasa yemeği kıymalı patates VS veriyordum ben
beyzzsenturkk_ Merveio14 ben sosyal medyada yazan seyleri uygulamam bence her bebek farklıdır bulamaç veya 3 gün kuralı da uygulamadım yiyebilecegi midesinin sindirebilecegi her seyi veriyorum blender bence ek gıda döneminde kullanılmamalı
Aaayysseee beyzzsenturkk_ evet ya ben havuç denedim mesela bulamaç yapmadım mesela çatalla iyice ezdim biraz zeytinyağı bu kadar, yanlış mı yaptım
Aaayysseee livanurvealpinannesi61 aynen tabak tabak kızartıp önüne koyuyor üstüne bide sarımsaklı sos,oh missss
beyzzsenturkk_ livanurvealpinannesi61 aynen ben şakayım sizin patates kızartması sandığınız sanırım kilo kilo yağda cayır cayır yanan kızartmalar fakat benim bahsettiğim haşlanan patatesi zeytinyagında bir iki çevirmek parmak seklinde kesilen patates hani senin benim yediğim değil 😂 sen istersen öyle sanabilirsin
beyzzsenturkk_ Aaayysseee zeytinyagının tadını pek sevmiyorlar yavan bi tadı var genelde ben corbalarda kullanıyorum ya da hafif suyuna koyuyorum bilemiyorum bazı bebekler seviyo bazıları sevmiyo
herseySeninleguzel11 Aaayysseee Hayır çok doğru bende sizin gibi yaptım, bulamaç yapan ve onu bunu birbirine karıştıranlar zorluk çekiyor ilerde.
livanurvealpinannesi61 Aaayysseee tabak tabak yemesine gerek yokki 7 aylık bebeğe kızartma verilmez sağlıklı değil bize bile zararlı fırında pişirip verdim ben daha sağlıklı.
beyzzsenturkk_ livanurvealpinannesi61 hanımefendi bende 7/24 patates kızarması soğan halkası falan vermiyorum keşke nasıl verdiğimi bi sorsaydınız gerçi ben şaka gibiyim değil mi
livanurvealpinannesi61 beyzzsenturkk_ kızgın yağda yapıyorsunuz sandım ben fırında yapıyorum doktor da daha sağlıklı demişti o yüzden şaşırdım..