Hanzadeeee Kızlar doğumdan 5 ay sonra ilk reglimi oldum ancak bir sonraki ay olmadım korkup test falan yaptırdım negatif sizde durumlar nasıl böyle bir ay olup Bir ay olmadığınız oldu mu
Firuzende Hanzadeeee ayy aynı durumdayım. Doğumdan sonra 1 kere oldum , bu ay hala olmadım 10 gün geciktim test falan yapmaya da korkuyorum 🤦🏼♀️ umarım gebelik sonrası hormonel bi durumdur