yetooo 3 mü bilmiyorum da bence manevrası kötü değil. Yenidoğana kullandım tek basıma hastanelere gittim geldim sürüşü falan çok güzel bence iyi ki de almısım diyorum. Traveller hem ağır hem de belli bir yaştan sonra kullanamıyorsun. Teker kırılması da yalan büyük ihtimal çünkü dolaptan 2. El aldım ilk sahibi bile değilim tekerleri yıpranmamış bile