Kızlar Sa oğlum 10 gün sonra 21 aylık olacak.. Eylülde işe başlayacağım.. Eşimin ailesi uzakta.. Annemde bakamam ben diyor.. Oğlum çok hareketli peşinden koşamazmış. Ne yapacağımı şaşırdım.. Kreşe vereyim diyorum mecburen. Bu arada yarı zamanlı çalışıyorum yani haftada 3 gün. Cumartesi ve haftaiçi iki gün. Bu durumda oğlum haftada 2 gün kreşe gitmiş olacak. Cumartesileri de eşim bakacak. Sizce 2 gün kreşe gitmek için çok mı küçük? Kelimeleri var. Başına geleni anlatamasada henüz.. Bi akıl verin işimi de bırakmak istemiyorum belediyede çalışıyorum. Çıkarsam tekrar giremem belediyeye.