Selamlar güzel anneler.
10 buçuk aylık oğlum var. Evden çalışıyorum. Ama yaşadığım yer nedeniyle bir türlü gündüzlü bakıcı bulamadım. Şimdilik annem bakıyor . Zaten ben de evdeyim. Ama annemin yorulduğunu hissediyorum ve doğru söylemek gerekirse ona o kadar minnet de duymak istemiyorum. Lütfen yargılamayın ama bir şey desem gitmekle tehdit edebilir ve ben o yüzden hiç bir şey diyemiyorum. Göbekten bağlıyım. Arada eşimin annesi de geliyor ona da aynı şekilde hiç bir şey diyemiyorum.
Yatılı bakıcı fikri beni çok rahatsız ediyor bir yandan ama herkes çok rahat edersin diyor. Hem ilerde 2. Çocuğu da istiyorum iyi bir bakıcım olursa o zaman da rahat ederim diye düşünüyorum.
Yatılı bakıcı tecrübesi olan anneler yazabilir mi ? Gerçekten rahat mı ? Yatılı olunca gece uyandığında da ona veriyor musunuz örneğin? Ne kadar rahat yani ? Ona göre kendimi ikna edeceğim :)