Birberenannesi ialbayrak98 yenidoğan dönemi annelikte balayıdır. Bütün gün uyur kolik değilse. Ama sonra hele ki tek uykuya düşünce Allahım çok zor 🤣
Ozlem2904 ialbayrak98 bence yenidogan dönemi daha zor gaz vs çok sıkıntılı geçti ksuma sarılık uyumama. Şimdi 20aylik olcak derdini anlatabiliyor küçük insan 😅
Madammm Bence yenidoğan çünkü küçük ve riskli sürekli kusuyor başında beklerdim uyurken şimdi 8 aylık çok rahatım
Perianasi Bence yenidoğan. Bebek anneye dünyaya alışıyor, anne bebeğe alışıyor. Gaz sancıları cabası. Gaz geçtikten sonra her şey güllük gülistanlık bence. Bir de yaşına doğru derdini işaretle ufak kelimelerle anlatıyor her şey daha da kolaylaşıyor.
ialbayrak98 Perianasi aynen bebeğim ağlayınca neye ağladığını bilememek beni çok yoruyor çünkü müdahale edemiyorum ya da yanlış müdahale ediyorum.
Cekiyorum_Gulumse ialbayrak98 kesinlikle yeni dogan dönemi zor. Bebek büyüdükçe kolaylaşıyor. Sendn kademe kademe ayrılıyor çünkü. Kendi becerisini kazanıyor. Ek gıda yürüme meme bırakma tuvalet alışkanlığı derken bi bakmışsın sana olan bağımlılığı azalmış. Şimdi 5,5 yas kizim var her şeyini kendi yapıyor derken hoop 37 günlük Bi oglusum var 🥰😇😅
plnymn ialbayrak98 bebeğe göre değişir aslında, benim bebeğim doğduğundan beri uykuyla savaşta o yüzden uyku açısından her dönemimiz zor geçti. Ama hareketlendikçe zorluk artıyor bence
_YanakReisinAnnesii ialbayrak98 yenidoğan dönemi inanılmaz kolaydı bence asıl zor sorunlu olan kısım büyüdükçe başlıyor 😬 2 yaş sendromlu oğlu olan anadan selamlar 👋
Profanne ialbayrak98 2 tane oglum var 3 bucuk yasında ve 2 yasında tüm samimiyetimle bütün sendromları ve atakları da yasanmıs biri olarak bence en zoru yenidoğan dönemi ilk 3 4 aya kadar cok bunalımda ve zor gecti benim için agladıgı ve ne için agladıgını anlamadığım için cok zorlandım 2 oglumda da ama 3 4 ay gectikten sonra az cok etrafa bakınca Baska seyler gösterip gezdirince sustugu cevreyi kesfettigi için daha kolay ilerledi 😌
ialbayrak98 Profanne ben de yenidoğan annesiyim ve sizin dediğiniz gibi olacak diye düşünüyorum. Ama herkes yenidoğan kolay diyor. İnanın neye ağladığını bilmemek daha zor size katılıyorum 😂
hayalperest2310 ialbayrak98 beş aylık olduk hala aynıyız burnumdan getiriyor resmen o yüzden benim için büyüse daha iyi olur 👌🏻
Luthientr Çocuğun 18 aylık tam. Kesinlikle yenidoğan çok çok zordu. Giderek kolaylaştı benim için. Yenidoğan kolay diyenlerin bebekleri yiyip içip uyuyordur :p kızım şimdi çok hareketli ama yenidoğana binlerce kez tercih ederim.