Sonsuz32 Kızım 21 aylık durduk yere agliyo dışarı çıksa agliyo eve gelse agliyo her saat başı yemek vs birşey yediriyom uyutmaya çalışıyorum sallayarak uyutuyorum agliyo uyutuyorum Gine agliyo çözemedim gitti neden ağladığını sizinkiler de boylemi
qwerty2 Sonsuz32 2 yaş sendromu. Biz 3 yaştayız hala devam ediyor. 3 yaş da eklendi perişan haldeyiz. 😏
qwerty2 Sonsuz32 büyüyorlar ve ruh halleri de değişiyor. Onlar da hislerini yönetemedikleri için böyle oluyor. Sabretmesi çok zor ama sabredeceğiz bi şekilde. Allah yardımcımız olsun ☺️