pembeayakkabilikiz Liliyy ben eşime 2.yi almıştım çok güzel çokta yakışmıştı 😁 onu tercih edebilirsiniz ☺️
tomvejerry Liliyy 1.yi eşime almıştım bende Lcw den iki güne bir giyerdi çok şık duruyor kotun üzerine de ketenin üzerinede
Usnac1995 Liliyy eşiniz kaç yaşında tarzları sanki 35 üzeri gibi. Ama olacaksa ilk sıradaki olsun derim