Yigitanesi Hanımlar bebeği? süt ve yumurta alejisi olanlar başta kaç derece başladı ve kaç dereceyken atlattniz
1gulceninannesi Yigitanesi benim kızımda da süt alerjisi var ama derecesi ne anlama geliyor şuan merak ettim öyle bir şey duymadım hiç doktorumuzdan da
Balkes1920 Yigitanesi ek gida surecindeyken bitti şükür oglumun da 1 yasindan sonra bitti . Alerji testinde alerji çıkmazsa genelde 1 yasindan sonra geçiyormuş alerjisi .
Yasemin42 Dereceyi duymadim fakat kakada kan gurultulu yapma kolik hali vb seyler vardi. 22 aylik olunca gecti.
Yigitanesi Balkes1920 bizim yumurta sarısına alerji çıkmadı yumurta akına çıktı ama ben sarısını bile vermedim daha 7 ay 15 günlük.birde inek sütü değil inek sütü üç tane yazıyor bı tanesinde UHT onda çıktı bilenler yardımcı olabilir mi