Kızlar az önce bir post gördüm kanser hastasi babası için süt istiyordu.(Malasefff Azerbaycanda olduğum için yardim edemedim)Benim Kayinpederim 4cu evre beyin kanseri Turkiyede emeliyyatini yapdirdiq Şimdi 6 aydir terapi goruyor.Benim sutum iyi sagib versem bir faydasi olurmu?Ona yardimci ola bilirmiyim?