Bebeğimin çok gaz sancısı var sesi kısıldı artık bağırmaktan. Gaz damlaları fayda etmemeye başladı. Paranox fitil verdi doktor çok şiddetli olunca yarım atabilirsin dedi. Dün sabaha karşı atmıştım şimdide atsam sorun olur mu ? Bilen kullanan. Çok acil bu saatte birisi var mı bilmem ama. O bağırdıkça içim acıyor😥