iremgksl Merhabalar bu kreşe çocuğunu gönderen ebeveynler var mı acaba aramızda memnumiyetiniz nasıldır?
Gunesumay19 iremgksl Merhaba,kızım bu sene gidecek şu an 1 haftadır oryantasyonda günde 1 saat gidiyoruz ptesi tam gün başlıyoruz şimdilik iyi gidiyor öğretmeni de sevdik ama henüz yeniyiz çok detaylı bilgim yok🙂
Zeyno111 iremgksl Biz farklı şubesine 1 sene gittik öğretmenleri çok şekerdi gayet güzel eğitim aldık desteklendik keyifle geçirdik devlete geçiyoruz bu sene maddi anlamda bıraktık yani arkadaşımda sizin şubenize gönderiyordu 2 senedir yine devam edecek mi bilmiyorum ama çok memnundu.
cakmakez Gunesumay19 merhaba benim de oğlum bu hafta oryantasyona başlayacak acaba neler yapılıyor oryantasyonda bilgi verebilir misiniz, siz de yanında oluyor musunuz
Gunesumay19 cakmakez Merhaba,bu hafta bireysel olarak 40 dk kadar öğretmenle cocuk tanışıp birlikte vakit geçirdiler ben sınıf dışında bekledim süre dolduğunda geldiler🙂 öğretmenini çok sevdi güzel geçti ama yarın tam gün olacak bakalım aynı şekilde geçecek mi🙈
Gunesumay19 iremgksl 4 yaş grubundayız. 10 gündür iyi gidiyodu beni hiç sormadı ama son gün ağladı😬arada olurmuş bu yaşlarda bakalım inş güzel gider hep. Okuldan şimdilik memnunum problem yok.
iremgksl Bizim yaş grubumuz daha küçük size göre 2 yaşında daha kızım umarım tüm seneniz güzel geçer 🙏🏻☺️
Aleynaa1 iremgksl 2 yaşında kızınız kaç saat duruyor ve öğlen uykusu yapıyor mu orada acaba . Tek başına mı duruyor birde fiyat bilgisi alabilir miyim merak ettim