Kızlar selam 🌸 aslında kendim hemşireyim fakat insan kendi söküğünü dikemiyormuş .. belki yaşayan vardır diye danışmak istiyorum ..
Bi ara sütüm gitmişti mamaya başladık . Şu an gündüzleri hiç emmiyor aç olsa dahi . Sadece geceleri uykuda emiyor . Sütüm var, emse daha da çoğalacak ama yok emmiyor çocuk. Biberonun rahatlığına alıştı sanırım … ben napsam bu çocuk gündüz de mememi tutar ? Bu arada hiç bir biberon anne memesine benzemez ama en yakınını almıştım nuk u . Yine de meme reddi yaptı sanırım ?? :(( ya da meme reddi yapmış olsa gece de emmezdi diye düşünüyorum … kafam allak bullak aynı şeyi yaşayıp tekrar emziren var mı