13aylik olacak nerdeyse ama yok hala çok fazla uyanıyor odasini da ayirdim 2-3 gün cok iyiydi ama sonra gene basladi uyanip durmaya zaten canı sagolsun aşırı hareketli bi çocuk hiç ama hiç durmaz yerinde tek başıma bakıyorum kimse yok yardim eden bide geceleri uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım yok mu etkili bi çözüm önerisi olan gercekten artik çok yoruldum.Gece emmesini keseyim diyorum onu da yapamıyorum ille emmek istiyor ne yapacam ben artik bilmiyorum 😔😔😔