Ayliz1209 anladım ben bu yüzden günlük anlaşmayı düşünüyorum, hak geçmemesi adına. Ucreti aylık alayım ama gün hesabı olsun rahatsız olur rapor alır o günler bakmam, resmi tatiller denk gelir bakmam o yüzden hak geçmesin diye günlük demeyi düşünüyorum.