Ela3424 Anne sütü arttırıcı ProMalt kullanıp da memnun kalan var mı bende aldım deneyeceğim kullanan varsa deneyimli görüşlerinizi bekliyorum inşallah faydasını görürüm
_meliha_1206 Ela3424 evet ben 4 aya kadar kullandim ama ben suanda incir yiyorum incir mukkemmel sut yapiyor promaltlarda yapiyor ama incir kadar guzel sut yapmiyor diyebilirim ben promalttanda memnun kaldim icilir ama tadi o kadar guzel bisry degil belki sen sevebilirsin bilemem ama kullan sutun artmasini istiyorsan ama tavsiyem bol bol incir findik badem yemen
Gokturk_ Ela3424 2.ayım da stresten dolayı sütüm azalmıştı ve baya kullandım çokta güzel artırdı canım ama mavi olanını kullandım ben
Ela3424 _meliha_1206 İncir aldım kaynattım içtim tadını beğendim çok kötü değil inciri donduk bademle mi tüketiyorsunuz öyle mi süttünüz arttı nasıl anladınız sütünüzün arttığını
Ela3424 Gokturk_ Bende mavi olanını aldım üstü mavi altı gold mu sarı artık bilemedim inşallah bende de faydası olur bestlak damla aldım o kadar para verdim bir faydası olmadı
_meliha_1206 Ela3424 ya nasil yiyebiliyosan seviyosan oyle yiyebilirsin qma ben kuru incir normal tukettim bademle findigi ara ogunlerde yiyorum sutumun arrtigi gogusler cok sert oluyo tas gibi bi yandan emzirip diger yandan geluyor ozaman anlarsin zaten ama protein tuket demislerdi doktorlar bana sut yapan seyler ye dedi bende incir yedim promaltin ikisinide kullandim anne kurabiyeleri felan var emziren annelere ozel onlardanda alabilirsin
Keremikobayky Ben lohusalıkta kullandım, daha doğrusu denedim. Aşırı şekerli… vücuda birden bire o kadar yüklü şeker girişi bana pek sağlıklı gelmedi. Bestlak damla, solgar b12, aramel still tea çok daha tesirli ama dikkatli kullanmak lazım aşırı arttırabilir