Zynpmom tabii ki de 1.
Resmi tatiller bayramlar haftasonları çalışırken insana nimet gibi geliyor. Haftasonu hele ki resmi tatillerde çalışınca insan motivasyonu çok düşüyor. Kızınızla haftasonları da dolu dolu zaman geçirebilirsiniz. Diğer türlü 24 saat çalışınca evde olduğunuz sürede büyük çoğunlukta uyumak ve dinlenmek isteyeceksiniz ve yine kızınızla kaliteli zaman geçirmeyeceksiniz. Bence kesinlikle 1