Ela3424 Selam tatlı anneler 27 gündür silikon uç kullanıyorum göğüs uucumun biri yoktu ve ilk zamanlar çok kötü yara oldu organik krem sürüyorum INCIA MARKA çok memnunum organik olduğu için sizler ne zamana kadar silikon uç kullandınız ve nasıl bıraktınız❗️
Ela3424 CaglaMenessa Bütğn annelerde oluyor demek ki göğüs içine çökme göğüs yaraları kanamaları canları sağolsun emsinler nasıl emerlerse emsinler
CaglaMenessa Ela3424 evet ilk çocukta oluyormuş genelde çok kötü bir acı valla ağlaya ağlaya emzirdim tansiyonum düşerdi emeceği zaman çok şükür 1 yaşına girdik bile geçti ☺️
Ela3424 CaglaMenessa sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil bende öyle oldum kanadı yara oldu çok acıdı ara ara kanıyor silikon uç kullanmam rağmen ama alıştım artık yeterki emsin diyorum