Carsamba gece 39.5 atesle hastaneye gittik boğaz ve kulak enfeksiyonu olmuş.. dolven paranox fitil ve klomoks antibiyotik başladık.. ates persembe gece bitti.. cuma gunu iki kez su gbi bir kaka ve aşırı kötü kokulu ve popoda nokta nokta kızarıklık basladı..cumartesi sabah azalmıştı ve bu geve ellerinin üstünde bile kırmızı noktalar var.. agzının içi ve dudakları ilk gun ates ve enfeksiyondan yaraydı zaten .. oğlum 14 aylık domatese alerjisi var bu dolven surupta portakal aroması varmış.. domates yediğinde aynı böyle kızarıklık ve ishal olmuştu acaba bu suruptaki portakal dokunmus olabilirmi daha önce portakalı ve surubuda vermedim hiç?? Yada cok ateslendiği içinmi bu sekılde kızarıklıklar oluştu?? Daha önce ne ates nede üşütme hiç bsey olmadığı için bilemiyorum yarın sabah bakıp eger aynıysa doktora gitmem gerekiyor sanırım.. doktorada söyledim domates alerjısı oldugunu.. bilgisi olan lütfen yazabilirmi??