Glgn_Aybrk foto da mı öyle gözüküyor simsiyah gibi sanki. Benim kızda 4 ay 7 günlük verem aşısını yaptığımız kol morardı şişti ve duyarlılığı arttı yani ağrısı.foto attım doktor normal çok ağır bi iğne morarıp şişmesi normal karşılıyoruz buz uygula nem akarsa getir sadece dedi.aynı gün bir sürü intihap aktı kolu dolundu o derece hemen gittim intihaplanmış sıkıntı yok krem ve ağrı kesici yazdı. Sadece şunu dedi mor olan kısım 1 TL kadar büyürse hemen hastaneye gidin intihabı içe akıyordur şırankayla boşaltılacakmış..