Edlk Merhaba, sizce 7 aylık oğluma yürüteç mi almalıyım yoksa hoppala mı? Tecrübeleriniz nedir acaba? Çok kararsız kaldım.
Busra3460 Edlk bence hiçbirisi ilk adım arabası var ondan almanı tavsiye ederim yürütec daha cok yürümeyi geciktiriyor diyor doktorlar ben kızımı hic koymadım ne yürütece ne hopplaya kendi kendine başlamıştı yürümeye
Araseymen Edlk yürüteç kullandim oğlumda zaten 9.aydan sonra binemedi icindeyken sarkmalara başladı yurutecle beraber düşecekti nerdeyse.sonrasimda yürüme arkadaşına geçtik 13 aylikkende yürümüştü.
Edlk okuyor çok küçük değil mi yürüme arkadaşı için. Bir de düşme ihtimali yüksek değil mi? Pek güvenli gelmedi
okuyor Edlk ayağa kalkana kadar önündeki oyuncakları aktivite masası olarak kullandı kızım. Güvenlik konusunda bir sıkıntı yaşamadık. Amaç yürümeyi öğretmekse düşmeden öğrenemez zaten