Benim sezeryandan sonra 2 gün boyunca hiç sütüm gelmedi bebek emiyor sanıyorduk gögus ucumda pek yoktu Manuel makineyle sütü sagmaya çalıştık ucu çıksın diye bir damla bile süt gelmedi bizde mamaya başladık bebegi kontrole goturdugumuzd hastamde elektrikli pompayla hemşire sağım yaptı meğerse süt kanallarim tikaliymis ondan sonra geldi sütüm emzirdikce sizde isterseniz böyle deneyin