Tugce0142 çok şükür sevindim o da tez zaman gitsin inşallah sarılık değeri ne çıktı peki bizimse şuan gözün kenar kısmında soluk şekilde yüzünde hafifleşti doktoruma dedim pazartesiye çık vakit var geleyim bi test yapın sarılık ona göre gidiyim diye o da elindeki tahlilleri gösterirsin dedim ama 1 haftadan gazla geçmiş tahlili kale alacağını sanmıyorum bilmiyorum ne yapmam gerektiğini şuan bol bol emziriyorum