kahvepres içinizi karartmak istemem malesef nasıl başlıyorsa öyle gidiyo sanirim 🤕 5 yıl önce yaşadım hepsini neler yaptım neler denedim hepsi çöp oldu sinirden ağladığımı biliyorum yemeyen yemiyor hala daha öyledir aşırı yemek seciyo o yüzden hiç kendinizi sinir etmeyin üzülmeyin dicem o insanın elinde olmuyor malesef sevdiği tat illaki olacaktır onu cesitlendirip yemesine bakın bide sağlığı yerinde olsun yeterki onun için üzülmeyin 😊