Öncelikle söyleyim telefonum ve klavyesi bozuk inşallah yazdıklarım anlaşılır çünkü Demet Akalın’ın twetleri gibi oluyor 😀bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz reptilyanlar, sübliminal Mesajlar, Simpsonlar kehanetleri falan böyle şeyleri okuyup araştırmak, izlemek hoşuma gidiyor sizin düşünceleriniz duyduklarınız nedir bu konuda cvp veremezsem telefonumdan bunu bile zor yazdım 😮💨